Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 13:48:40 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/13976 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Ehmja küla, 
Kuuse, Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Ehmja küla, Kuuse (Elamu, Elamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada. Transpordiameti 28.11.2024 
kirjas nr 7.1-2/24/19673-2 toodud märkused parandatud. Ülevaate vastustest 
leiate failist "Vastused Transpordiametile.pdf" (asub Lääne-Nigula 
Vallavalitsuse märkuste lahtris)

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27223413>  (menetlus nr: 
461439), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (KAAREL SALUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister